Det utlovade valcaféet 20.11.2014 skjuts upp till närmare riksdagsvalet våren 2015

17.11.2014 kl. 17:57
I stället vill vi göra er uppmärksamma på ett angeläget seminarium, som Svenska Kvinnoförbundet i Korsholm anordnar måndagen den 24.11.14 kl. 18-21.

LJUS - INTE VÅLD seminarium

VÅLD BERÖR OSS ALLA! Vad kan vi göra?
Våldet tilltar i samhället i familjen, i närrelationen. Varför skall vi bry oss? Vad kan vi göra för att hjälpa?

Tid: Måndagen den 24 november kl 18-21

Plats: Korsholms ämbetshus, sessionssalen,
Centrumvägen 4, Smedsby

• Sara Mikander, utvecklingskoordinator vid Kvinnojouren i Jakobstad - “Familjevåld”