Kvinnornas julmässa – platsbokning / Naisten joulumessut – paikkavaraukset

17.09.2022 kl. 19:25
*Information till försäljare: Bokningar tas emot fr.o.m. 10.10.2022 kl. 18.00.
*Myyjille tiedoksi: Varauksia otetaan vastaan 10.10.2022 klo 18.00 alkaen.

Populära Kvinnornas julmässa återkommer och den hållsi vanlig ordning på självständighetsdagen den 6 december vid yrkesinstitutet Vamias Hansa Campus, Krutkällarvägen 2 (karta). Öppettid kl. 10 – 15.

Förfrågningar om säljplats har redan börjat droppa in. Därför meddelas i korthet följande:

Den elektroniska platsbokningen aktiveras 10.10.2022 kl. 18.00 (obs. tiden) på vår hemsida under fliken Julmässan > Anmälning.

Det maximala antalet moduler per försäljare är begränsat till fyra. Vi förbehåller oss rätten att placera försäljarna i de utrymmen som står till förfogande, men uppge gärna vid bokningen preferens beträffande utrymme - aulan eller gymnastiksalen. Priset för en modul (1 x 1 m) är 40 euro. Vi emotser betalning senast den 25.11. till konto: FI88 4970 1052 0310 73. Vid utebliven betalning kan platsen ges vidare till någon som köar för en plats.

OBS! Försäljningsbord finns färdigt utplacerade i cafeterian och i den smala del av aulan invid cafeterian. På andra ställen tar man med eget försäljningsbord. Det finns gott om parkeringsplats på båda sidor om skolbyggnaden.

(Foto: Eget arkiv)

-----------------------------

Järjestämme jälleen suositut Naisten joulumessut itsenäisyyspäivänä 6. joulukuuta. Paikka: Ammattioppilaitos Vamian Hansa Campus, Ruutikellarintie 2, Vaasa (kartta). Aukioloaika: klo 10 – 15.

Muutamia kyselyjä on jo tullut, joten seuraavassa lyhyesti:

Paikkavarausjärjestelmä aktivoituu 10.10.2022 klo 18.00 (huom. aika) verkkosivuillamme kohdassa Julmässan > Anmälning.

Enintään neljä 1x1 metrin levyistä moduulia on varattavissa myyjää kohti. Pidätämme itsellämme oikeuden sijoittaa myyjät käytettävissä oleviin tiloihin, mutta voit varauksen yhteydessä ilmoittaa haluatko paikan salista vai aulasta. Yhden moduulin hinta on 40 euroa ja maksu on suoritettava 25.11. mennessä tilillemme FI88 4970 1052 0310 73. Muussa tapauksessa paikka annetaan jonotuslistalla olevalle henkilölle.

Huom! Kahvilassa ja aulan kahvilan puoleisella kapealla seinustalla ei tarvitse varautua omalla myyntipöydällä. Muihin paikkoihin pitää tuoda oma pöytä. Oppilaitoksen ympäriltä löytyy mukavasti parkkitilaa.

(Kuva omasta arkistosta)